berkurun abad lamanye weh...

ASSALAMUALAIKUM.....



hai hai hai hai kembali sudah saye.... rindu serindu rindu nye aku nak updates blog aku nih akhirnya tercapai jua ..hahaha. dup dap dup dap hati berdebar debar kaki kanan aku nak jejak dewan SMKA MAAHAD HAMIDIAH nih .. akhirya terbuka jugak hati aku terima seklah nih, best what walaupon terpakse merantau cari air kan kan kan

Apa apa pon SAMTEN tetap terbaik! wah kat sini kan aku jumpe semua orang yang tak penah aku jumpe..hahaha jejak kasih kot! first ngan AIN KZ dak sekolah rendah aku rupenye die nih yang sebok bawak tisu tandas gi sekolah waktu dulu dulu,aku pon tumpang lah sekaki kan,,sebab aku pon berhingus gak manjang ,hehehe

meh sinih nak cerita aku buat kali pertamanye main futsall lawan ngan sekolah lain tuh..tapi setakat pemain simpanan je,hahah,, kalah awal 

ha! kat sinih aku jumpe budak semelaka ngan aku nih, lahir same tempat tuuuuu nih lah dak CIKA ngan dak IZZUDIN..pastu aku jumpe budak kecik cam aku nih SYAFA ngan  QILA ,hhheheh.. kite nih kan kemetot je.
wah wah duk sinih rase bangga sebab budak SAMTEN menonjol! macam PRESSIDENT RAHMAN kan.hehehe berkebolehan sungguh die. pastu tak lupe jugak aku pade budak budak perempuan kat sinih sungguh ramah nak sebut name pon banyak sangat...