sweet....

ASSALAMUALAIKUM,,,








tak nak intro memanjang penat nak menaip kang basah jugak keyboard aku,,hehehe..first nak wish "happy birthday tuh GFF aku SYAZA dan DARLING aku MAIZA! ".sesory sesangat sebab lambat wish maiza,,aku nak bg message bergambar tapi tak boleh pulak. maiza dah tua rupenye,ingat ade resepi kek baru bagi aku tau! aku sentiasa ingat oren tuk kau!.hehe.dear syaza dah besaukan sekarang pandai pandailah matang kan diri ok,hahahha,jangan menigau lagi tau nanti takde sape nak layan kau kecuali aku,

buat korang berdua SYAZA dan MAIZA mintak maaf sebab takde hadiah nak bagi pun,hanya doa aku tuk korang je,moga moga persahabatan kite kekal abadi selamanya hingga ke syurga :) (sweet nye kite...) amin..

dear, IZZAH, sungguh aku terharu kau buat cerita first time kau mengenali aku,chewahhh,,serious suke sangat kawan ngan kau,aku dapat banyak pengajaran tau! tak penah sedetik hati aku pun terpikir nak rapat ngan kau borak borak kew,tapi ape nak dikata jodoh kitekan,hehehe ,,ingat tagline aku tuk kau anje tau,heheh,best gile kawan ngan kau ,kawan hingga kesyurga tau!

and............................ tuk semua 94 GENERATION,,,, aku rindu korang gile! dan tak lupe jugak kawan kawan baruu aku kat maahad nih,, kite berkawan biar ceria ceria tau...hehehe











 karnival makan maggie mee sedap beramai ramai...
gelojoh punye pasal aku syafa atie miramis ngan afifah main tangkap muat je bekas orang,hehehe,,ayah akak mintak izin makan mee goreng je tau,akak tak makan maggie tau,hehehe


 melancong kat ramal junction tuuuu.....bukan main lagi cari kedai nak beli barang,ingatkan ade shopping rupenye kedai runcit je,tapi ok tuh janji barang ade kan,hehe.


 mari mari topi mari maaaa.


 si cantik tinggi lampai nih namanye NADHIRAH!


 agak-agak sape yang kenal budak yang tengah posing ngan topi nih ehem lee sikit,hahahah

cup cup nak nyelit sikit........ aku rindu gile ngan ciptaan ALLAH yang sempurna untuk aku ,nak tahu sape???
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
V


 sweet family! rindu sangat!!!! tak sabar nak balik melaka nak jumpa mak ayah ngan nenek atuk sekali.miss youuuu.. muah <3 <3
love,
nadiahalim..